MMF

Curated food event | Mostly Modern Festival

Pop-up restaurant, kunst en een optreden van celliste Francis-Marie Uitti. Een unieke combinatie!

23 april 2023 | 12:30
23 april 2023 | 14:00

Frances-Marie Uitti

Frances-Marie Uitti is een Amerikaanse celliste en componiste die bekend staat om haar gebruik van uitgebreide technieken en uitvoering van hedendaagse klassieke muziek. Tom Service, muziekcriticus voor de krant The Guardian, noemt haar 'misschien wel 's werelds meest invloedrijke experimentele celliste'.

Food Matters

FOOD MATTERS is een pop-up restaurant dat zich richt op het heden, de toekomst en uitdagingen in ons voedselsysteem. Van gerechten als ‘fast-food-shake-slow’, een ‘begrafenis van een banaan’ en ‘visser zonder water’. Van biodiversiteit, de eiwittransitie, een graandeal in oorlogstijd tot verzilting van de bodem. Ons voedsel is politiek, cultureel, economisch en maatschappelijk. FOOD MATTERS brengt deze onderwerpen op een interactieve manier tot leven waar design en food samenkomen.

Curated diner, bedacht en ontworpen door Food Curators. Voor het aansluitende diner en Mostly Modern Orchestra-concert kunnen combitickets worden gekocht. Houd er rekening mee dat de evenementen op verschillende locaties plaatsvinden. Namelijk in de Zeeuwse concertzaal en de Oostkerk.

mmfFood

AnnieWright