Expositie Jo Dumon Tak

Elke eerste zondag van de maand, met uitzondering van januari, openen de deelnemers van de Kunst & Cultuurrroute Middelburg speciaal voor u hun deuren. U kunt dan tussen 13.00 en 17.00 uur gewoon binnenlopen, rondkijken en kennismaken met de makers van al het moois dat u ziet.

In de Oostkerk wordt op 1 & 2 april de deuren geopend om het werk van Jo Dumon Tak te bewonderen. Dit onder het genot van livemuziek op 2 april. Heerlijke muziek tijdens het genieten van prachtige kunst!

1 april 2023 | 13:00
2 april 2023 | 17:00

Jo Dumon Tak

Geboren te Rotterdam (1963). Academie van Beeldende Kunsten. Richting: tekenen, schilderen, ontwerpen en beeldhouwen. Sinds 2000 woon ik in Middelburg. Sinds 2010 artistiek leider en schilder van het Panorama van Walcheren. Ik schilder en teken veel plein-air, landschap en stad.Mijn werk zie ik als autobiografisch, een weergave van mijn omgeving vanuit de waarneming.

Sinds 8 jaar ben ik ook het portretschilderen aan het ontwikkelen, naar mijn beleving de hoogste graad van schilderonderwerpen. Het menselijk gezicht en lichaam is als een landschap waarbij de verf de ziel moet raken in gelijkenis.

JoTak