Danny Vera | 9 november

Na het ongekende succes van vorig jaar keert Danny Vera terug in de Oostkerk in zijn Middelburg! Met deze reeks concerten gaat Danny terug naar de basis: een man, een gitaar, kleine liedjes en persoonlijke verhalen.

De singer-songwriter schrijft al sinds zijn tienerjaren liedjes over het leven, de liefde en de dood. Danny scoorde in 2019 met het nummer Roller Coaster een dijk van een hit en werd tegelijkertijd door heel Nederland in het hart gesloten. Het nummer brak onlangs door de grens van 100 miljoen streams. Roller Coaster kwam zelfs op 1 in de Top 2000 van 2020 en is ondertussen een vaste waarde in de top 3 van de populaire hitlijst.

Wie denkt dat Danny nu op zijn lauweren rust, heeft het echter mis. De muziek zit in zijn bloed, en dat bloed kruipt waar het niet gaan kan. Zo veroverde hij de afgelopen jaren menig theater, festival of poppodia. Nu keert hij voor een reeks exclusieve soloconcerten terug naar deze bijzondere locatie.

• De deuren gaan 45 minuten voor aanvang open
  • Er is geen wachtlijst!
  • TICKETS ALLEEN ONLINE
9 november 2024 | 20:00
9 november 2024 | 21:30
Oostkerkplein 1, 4331 TL Middelburg
Koop tickets

Data

Twaalf keer staat hij dit najaar in de Cultuurkoepel.

Aanvang is 20.00 uur, uitgezonderd voor de zondagen, dan is de aanvang 15.30 uur

Entree is 38,50 per persoon (max 4 kaarten p.p.)

Ticketverkoop start op 6 april om 10.00 uur

Voor Vrienden van de Oostkerk is de ticketverkoop op 5 april om 9.00 tot 18.00 uur

DV

Kom alvast in de stemming