Top moment in een top monument

De Oostkerk is ook te huur voor uw zakelijke evenementen, een receptie, een lezing, een literaire bijeenkomst of voor een wijn- of bierproeverij. Zelfs een diner behoort tot de mogelijkheden. De Oostkerk is ook beschikbaar voor huwelijksplechtigheden en voor herdenkingsdiensten. Er is een uitstekende geluidsinstallatie en er is een beamer/ scherm aanwezig. De Oostkerk beschikt tevens over een horecavergunning en heeft contacten met enkele goede cateringbedrijven voor uw hapjes, amuses of diner.

trouwen
Trouwen

Beleef de mooiste dag van je leven en geef elkaar het ja-woord in de prachtige monumentale omgeving van De Oostkerk.

Oostkerk Verlicht
Rouwen

De Oostkerk is van oorsprong een protestantse kerk en sinds de opening in 1667 hebben er veel uitvaartdiensten plaatsgevonden. De indrukwekkende kerk met haar fraaie koepel ontroert en troost bezoekers en gelovigen al eeuwenlang. Afscheid nemen kan nog steeds in De Oostkerk.

Thuis zijn de oostkerk
Netwerk bouwen

Bouw aan uw zakelijke relaties met een event in De Oostkerk en ontvang uw gasten onder de indrukwekkende koepel. Elk evenement wordt daardoor een belevenis die u en uw gasten zich nog lang zullen heugen.

offerte aanvragen

Voor meer informatie neem contact met ons op

toren

Unieke event locatie

De Oostkerk is een unieke locatie voor een receptie, symposium, bedrijfsfeest, diner en wijn- of bierproeverij. U kunt uw event ook prima combineren met een rondleiding. Er is een uitstekende geluidsinstallatie beschikbaar, een beamer met scherm en gratis wifi. De Oostkerk werkt samen met goede cateraars uit de buurt en levert maatwerk voor uw hapjes, amuses of diner.

Verhuur Impressie

Verhuur