Rouwen in de Oostkerk

De Oostkerk is van oorsprong een protestantse kerk en sinds de opening in 1667 hebben er veel uitvaartdiensten plaatsgevonden. De indrukwekkende kerk met haar fraaie koepel ontroert en troost bezoekers en gelovigen al eeuwenlang.

Faciliteiten

Afscheid nemen kan nog steeds in De Oostkerk. Er is een uitstekende geluidsinstallatie en een beamer inclusief scherm. U kunt ook gebruik maken van het orgel. Desgewenst kan een live streaming worden verzorgd. De indeling in de kerk is flexibel en kan u zelf bepalen. De capaciteit is maximaal 250 gasten. De kerklokken van De Oostkerk kunnen geluid worden. Na afloop kan de condoleance plaatsvinden met een hapje en een drankje.

Oostkerkvanboven
Oostkerk Verlicht

Voor wie brandt het licht

‘s Avonds brandt het licht in de koepel van de Oostkerk ter nagedachtenis aan de dierbare in de door u gewenste kleur