Oostkerk

Waar bestel/koop ik kaarten?

Bij De Drvkkery in Middelburg kunt u fysiek uw kaartje kopen.

online: https://deoostkerk.stager.co/web/tickets

Wanneer gaan de deuren open?

De deuren gaan 45 minuten voor de aanvang van een concert open tenzij anders aangegeven.

Waar kan ik parkeren?

U kunt gratis parkeren bij de cycle hub in Middelburg, vanaf hier is het 10 tot 15 minuten lopen naar de Oostkerk.

Ik kan toch niet naar een concert. Kan ik het geld voor het kaartje terugkrijgen?

Nee, helaas nemen wij geen tickets retour. Je kunt altijd proberen je ticket via www.ticketswap.nl te verkopen.

Kan ik mijn tickets ruilen?

Kaarten ruilen is helaas niet mogelijk.

Wanneer kan ik de koepel van de kerk bezoeken?

In de maanden mei, juni, juli en augustus kunt u De Oostkerk bezoeken voor een rondleiding. Van woensdag tot en met zondag van 13.00 tot 17.00 uur zijn er rondleidingen. Start: 13.30 en 15.00 uur*. U wordt verzocht 10 minuten voor aanvang aanwezig te zijn.

In de maand september gaan de deuren speciaal open voor World Press Photo

Ik wil graag een evenement organiseren in de Oostkerk, kan dat?

Wij staan altijd open voor nieuwe initiatieven. Wanneer jij een goed idee hebt horen we dat graag. Zet hiervoor beknopt je idee op de mail, met in ieder geval hierin wat voor evenement het is, voor wie en waarom je denkt dat het goed bij de Oostkerk past.

Werken jullie met muntjes?

Ja, wij werken met muntjes. 1 muntje is gelijk aan 1 euro. Bij binnenkomst is er de mogelijkheid om muntjes te kopen.

Kaartverkoop

Waar kan ik kaarten kopen?

Kaarten zijn online te koop via deze website en indien nog beschikbaar voorafgaand het concert op locatie. Fysiek zijn kaarten verkrijgbaar bij de Drvkkery. Wanneer je je kaarten via een andere weg koopt, loop je het risico op duurdere of ongeldige kaarten.

Hoe zit het met sta- en zitplaatsen?

De meeste concerten zijn met vrije zitplaatsen. Zoek zelf je zitplaats in de zaal en kom op tijd voor het mooiste plekje. Indien het concert alleen staplaatsen bevat staat dit vermeld bij het concert op de website.

Moet ik mijn e-tickets printen?

Printen kan, maar scannen vanaf je telefoon is natuurlijk veel duurzamer.

Hoeveel kaarten kan ik kopen?

Meestal kun je maximaal 10 tickets per voorstelling of concert kopen. Grote(re) groepen kunnen contact opnemen met de kassa (ma t/m vr 10-16 uur op 050-3680111). Bij populaire titels geldt soms een maximum van 2 of 4 kaarten per persoon. Als dit van toepassing is, staat het bij het event vermeld. Vrienden kunnen maximaal 2 vriendenkaarten per concert kopen.

Kan ik mijn kaarten retourneren/terugbrengen?

Nee dit kan niet

Waarom en hoe maak ik een account aan?

Met een account kun je altijd bij je tickets, kun je je gegevens en nieuwsbriefvoorkeuren beheren en gebruik maken van onze wachtlijst voor uitverkochte events. Koop je je kaarten zonder een account en raak je je tickets kwijt? Dan kunnen we je helaas niet meer helpen, omdat we je kaarten niet meer terug kunnen vinden in het systeem. Al overtuigd? Account aanmaken

Ik ben mijn inloggegevens vergeten, wat nu?

Reset je wachtwoord in ons ticketplatform https://deoostkerk.stager.co/web/tickets

Wanneer krijg ik mijn e-tickets?

Je ontvangt je e-tickets doorgaans meteen na de betaling in je mailbox. Geen tickets ontvangen? De mail kan vertraagd zijn of kijk eens of hij in je spambox terecht is gekomen. Als je een account hebt, dan kun je je tickets ook terugvinden op je persoonlijke pagina. Kom je er niet uit? Stuur dan een mailtje naar info@deoostkerk.nl

Ik ben mijn e-tickets kwijt, wat nu?

Je kunt je tickets terugvinden in de bevestigingsmail, door te klikken op de ticketlink die je hebt ontvangen na je aankoop. Als je een account hebt, dan kun je je tickets ook terugvinden op je persoonlijke pagina.

Over je bezoek

Hebben jullie ook huisregels?

Op onze locaties gelden de volgende huisregels.

Waar vind ik informatie over tijden van events?

De timetable van de avond is – zodra bekend – te vinden op de event pagina op deze website. Hier wordt ook vermeld wat de prijzen zijn. De aanvangstijd is ook te vinden op je ticket. De deuren gaan over het algemeen 45 minuten voor aanvang open, mits anders vermeld.

Mag ik tijdens het event foto’s of video’s maken?

Het maken van foto’s of video’s met professionele apparatuur is niet toegestaan, tenzij het om persfoto’s gaat en/of er toestemming is. Bij concerten mag je wel foto’s en video’s met je telefoon maken, tenzij anders vermeld. Zorg er wel voor dat je andere bezoekers en de artiest niet stoort met geluid of oplichtende schermen.

Waar kan ik parkeren?

Je kunt gratis parkeren bij de cycle hub in Middelburg, vanaf hier is het 10 tot 15 minuten lopen naar de Oostkerk. Daarnaast is er op de dam een parkeerplaats en zijn er veel parkeerplekken rondom de Oostkerk in de straatjes. Deze zijn meestal wel betaald.

Zijn er ook voorzieningen voor mensen met een beperking?

Mocht je in een rolstoel komen of slecht ter been zijn en een plekje gereserveerd hebben tijdens een concert mail dan naar info@deoostkerk.nl

Ervaar je een barrière bij het bezoeken van onze evenementen of heb je een vraag, suggestie of opmerking? Stuur dan een mailtje naar info@deoostkerk.nl

Waar kan ik mijn jas, helm of andere spullen kwijt?

Er zijn kapstokken bij binnenkomst, deze zijn niet beveiligd.

Hoe kan ik bij jullie betalen?

Contant en met pin!