Unieke eventlocatie

Bouw aan uw zakelijke relaties met een event in De Oostkerk en ontvang uw gasten onder de indrukwekkende koepel. Elk evenement wordt daardoor een belevenis die u en uw gasten zich nog lang zullen heugen.

Voorzieningen

De Oostkerk is een unieke locatie voor een receptie, symposium, bedrijfsfeest, diner en wijn- of bierproeverij. U kunt uw event ook prima combineren met een rondleiding. Er is een uitstekende geluidsinstallatie beschikbaar, een beamer met scherm en gratis wifi. De Oostkerk werkt samen met goede cateraars uit de buurt en levert maatwerk voor uw hapjes, amuses of diner.

Brigade

Capaciteit

De capaciteit bij een diner is maximaal 100 personen en voor een receptie/presentatie 250 personen. Voor een feest of concert kunt u maximaal 400 gasten nodigen. Neem voor meer informatie of om direct te boeken contact met ons op.

Offerte aanvragen