GEANNULEERD | Tahuri's Pre X-Mas Event met Jessica Manuputty

Zondag 10 december organiseert Stichting Tahuri een Pre X-Mas livemuziek & diner evenement. Livemuziek wordt verzorgd door Jessica Manuputty & Band, die deze zomer ook aanwezig waren bij de parkconcerten in het Molenwaterpark in Middelburg.

10 december 2023 | 17:00
10 december 2023 | 22:00

Stichting Tahuri

De Molukse Stichting Tahuri uit Middelburg organiseert activiteiten met als doel: het (mede)financieren van de bouw van een nieuw wijkcentrum in de Stromenwijk. Stichting Tahuri biedt u een uitgebreid, uitstekend verzorgde authentiek Molukse rijsttafel aan. Livemuziek wordt verzorgd door de zeer talentvolle zangeres Jessica Manuputty en haar begeleidingsband. U zult genieten van het diner omringd door de sound van prachtige Molukse traditionals in de geweldige ambiance van de Oostkerk. Steun deze Pre X-Mas benefietactiviteit van Stichting Tahuri met uw deelname!

Jessica Manuputty

Jessica Manuputty groeide op in Lunteren, ver van de Molukse eilanden die haar opa en oma ooit hebben moeten achterlaten. Maar de muziek van Maluku brachten ze mee: traditionele volksliedjes met ritmes als de deining van de golven en melodiën als een warme bries over het strand. Al zo lang als Jessica zich kan herinneren klonken deze liedjes in de huiskamer van haar familie. En van jongs af aan leerde ze deze Lagu Lagu driestemmig zingen, samen met haar moeder en haar zus. Haar aangeboren liefde en grote talent voor muziek brachten haar uiteindelijk naar het Utrechts Conservatorium, waar ze in 2008 afstudeerde. Na haar afstuderen maakte Jessica Manuputty als zangeres naam in de Nederlandse jazz- soul- en popmuziek. Ze speelde met bekende nationale een internationale acts als Jett Rebel, Barry Hay, het Metropole Orkest en Jacob Collier, in uitverkochte clubs als Paradiso en op festivals als Pinkpop, Lowlands, North Sea Jazz en Sziget.

Jessica liggend

Kom alvast in de stemming

Ben jij er bij?

Tickets:  70,00