Kunst & Cultuurroute | Silvia de Koning

Silvia Koning. In 2019 is zij verhuisd naar Zeeland en gooide het roer om. Op She is online lifestyle guide.com blogt ze al jaren over haar werk, vrijwilligers werk en haar nieuwe carrière als beeldend kunstenaar. Creativiteit brengt namelijk kleur aan het dagelijkse leven. Zonder creativiteit zouden we ons nooit kunnen door ontwikkelen. Ze creëert vanuit haar hart en niet vanuit een dikke portemonnee en hoopt met haar Art for Change in Return Kunst en ontwerpen mensen te inspireren en te motiveren onder het label Truus van Gogh Art. Kunst dat aanzet tot anders leren kijken naar precies hetzelfde. Het kan gaan om een nieuw idee te ontwikkelen en/of om bedrijven en organisaties naar een hoger niveau te tillen, een donatie, verkoop van een artikel of een Art for Change in Return. She is online Lifestyle Guide.com bedenkt, creëert, publiceert en maakt de echte waarde achter de mens zichtbaar.

2 juli 2023 | 13:00 - 17:00

Brain Regain Eej

"Ieder mens bezit een parel"

Zondag 2 juli tijdens de K&C route
Tijd: 12.00 - 17.00 uur
Oostkerk Middelburg

Wat ik wil laten zien, is de andere kant van de buitenwereld met een slagzin:
Doe iets ! Het is maar hoe je kijkt erin.

Ik wil het beeld verleidelijk genoeg maken om mensen mijn verhalen in te trekken, en dan ze dan een tik uit delen.

Op 2 juli 2023, een dag na de afschaffing van het slavernijverleden, brengt Silvia ( 1967) in de Oostkerk in Middelburg een ode aan de mens uit tijdens de Kunst en Cultuur route in Middelburg

De straatfotograaf, die afgelopen jaren veel tijd besteedde aan het beschilderen van diverse gezichten in de Zeeuwse oesters en deze aflakte met bootlak als spiegel.

Een goed moment voor bezinning in een mooie tentoonstelling. De Oostkerk zoomt in op liefde voor het ambacht en de transitie die velen doormaken bij een beperking om als kind, volwassene, zelfstandige, gehuwde of moeder de vrouw en de fisca als oud en afgedankt te worden beschouwd.

Van handelaar in confectie naar digitale beeldmaker en verhalenverteller door een Aanpak met Andere Ogen.

Over Silvia

Silvia kreeg in 2007 de longziekte Sarcoidose. Jarenlang dachten zij dat zij niet lang meer te leven had, tot ze besloot zichzelf te bevrijden door naar Zeeland te verhuizen. Ik ben getekend uit de strijd gekomen, maar ik ben er gelukkig nog.