Spaans tapas concert

Een heerlijke middag in de Spaanse sferen, dat is nog eens een goed begin van de zomer! Op 23 juni zit je gebakken in de Oostkerk. Raquel Kurpershoek neemt je mee naar Spanje en laat je genieten van heerlijke Spaanse klanken. Jij geniet en wij zorgen voor een goed glas wijn en lekkere tapas!

De muziek van Raquel Kurpershoek is een samensmelting van verschillende stijlen en invloeden. Kurpershoek, geboren in Amsterdam en deels opgegroeid in Spanje, brengt haar expertise in Latijns-Amerikaanse muziek mee, terwijl Alejandro Hurtado zijn flamencogitaarvaardigheden en klassieke invloeden toevoegt. Danny Rombout brengt als percussionist met Indiase roots latin- en afroritmes in de mix. Samen creëren ze een uniek geluid dat zowel divers als samenhangend is, waarbij ze de wortels van elk genre verkennen en tegelijkertijd hun eigen persoonlijkheid toevoegen.

Raquel Kurpershoek – stem
Alejandro Hurtado – gitaar