Steun ons

Zonder uw hulp kunnen we niet dé cultuurkoepel van Middelburg zijn! Gelukkig is het onderhoud van De Oostkerk de komende jaren gegarandeerd via Monumentenbezit, de eigenaar van de Oostkerk. Voor de exploitatie ontvangt de stichting in 2023 een bijdrage van de gemeente Middelburg.

Toch zijn er altijd extra uitgaven waar geld voor nodig is, zoals onderhoud van het orgel, vervanging van meubilair en de organisatie van bijzondere activiteiten. Hiervoor doen wij een beroep op particulieren en het bedrijfsleven. Steun ons daarom!

WORD VRIEND

Vriend of Supervriend

Word Vriend van de Oostkerk U kunt zelf uw donatie bepalen, maar het minimale bedrage is 25 euro per jaar. Geniet van alle voordelen die u krijgt als Vriend, zoals korting en/of voorrang bij concerten en andere evenementen in De Oostkerk en andere aanbiedingen. Via onze nieuwsbrief houden we u hiervan op de hoogte. U kunt ook Supervriend worden met een donatie van minimaal 125 euro per jaar. Naast de voordelen van onze Vrienden, krijgen Supervrienden tevens uitnodigingen voor speciale openingen, lezingen en presentaties. Bovendien organiseren we speciaal voor u een exclusieve, jaarlijkse bijeenkomst van Supervrienden.

Uw lidmaatschap is een jaar geldig en gaat in op de maand van aanmelding tot de 1e van de maand van aanmelding 1 jaar later.

Oostkerk

Vriend van de Oostkerk

vriend
Vriend - 25 euro
  • Korting
  • Presale bij een aantal concerten mag je eerder kaarten kopen
Word Vriend
awesomevriend
Awesome Vriend - 50 euro
  • Je bent awesome!
Word awesome vriend
supervriend
Supervriend - 125 euro
  • Uitnodigingen voor specials
  • Exclusieve bijeenkomst voor Supervrienden
Word Supervriend
awesome
Awesome Supervriend - 250 euro
  • Uitnodigingen voor specials
  • Exclusieve bijeenkomst voor Supervrienden
  • Je bent awesome!
Word Awesome supervriend

Contact

Als sponsor kunt u kiezen uit ondersteuning van speciale activiteiten zoals de World Press Photo Tentoonstelling of andere exposities. Ook kunt u algemene sponsor worden. Onze medewerkers vertellen u er graag meer over. Meld u aan via het onderstaande formulier.

Fiscaal voordeel bij schenken of huren

Stichting De Oostkerk heeft de ANBI-status voor culturele organisaties en dat betekent dat belastingvoordeel tot 125% mogelijk is bij een schenking. Dit fiscale voordeel is niet alleen aantrekkelijk voor particulieren, maar ook voor bedrijven. Zeker in combinatie met sponsoring of huur van De Oostkerk voor uw speciale bijeenkomst of presentatie.