UITVERKOCHT | BLØF

Op 8 en 9 april 2023 komt BLØF naar de Oostkerk.

Bløf keert terug naar de Oostkerk in Middelburg met pasen op zaterdag 8 en zondag 9 april 2023. De band trad al enkele keren vaker op in een uitverkochte kerk. De afgelopen jaren hebben ze weer veel nieuwe hits op genomen die tijdens deze concerten vrijwel zeker voorbijkomen. Op hun recent uitgekomen album Polaroid staan veel van deze nieuwe nummers, die voor de fans geen onbekende zijn. Daarnaast bestaat de band inmiddels al meer dan 30 jaar. Dit 30-jarig jubileum vierden ze vorig jaar op deze data groots in het Ziggo Dome. Het concert in de Oostkerk is een mooi voorproefje op Concert at Sea.

De kaarten zijn 45,00 per stuk en verkrijgbaar via https://tickets.de-drvkkery.nl. De verkoop start donderdag 26 januari om 10.00 uur. Vrienden van de Oostkerk kunnen een dag eerder exclusief al kaarten kopen, hiervoor geldt een maximum van twee tickets per persoon,. Er geldt geen korting voor de vrienden.

8 april 2023 | 20:00 - 22:00
Oostkerkplein 1, 4331 TL Middelburg
Koop tickets

Kom alvast in de stemming