banneerWPPJHF

World Press Photo in de Oostkerk

Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Constantijn opent de tentoonstelling op 16 september!

Ook dit jaar vindt de World Press Photo Tentoonstelling weer plaats in de Oostkerk. Van 17 september tot 23 oktober 2023! De Oostkerk is dagelijks geopend van 11.00 tot 17.00 uur. Het bezoek is elk kwartier te boeken tot 16.00 uur en duurt maximaal een uur.

Bezoek de World Press Photo Tentoonstelling 2023 tijdens zijn wereldwijde tour en laat de verhalen zien die ertoe doen met fotografie van de 66e jaarlijkse World Press Photo Contest.

De jaarlijkse tentoonstelling presenteert de winnaars van de World Press Photo Contest 2023 en toont de beste en belangrijkste fotojournalistiek en documentaire fotografie van het afgelopen jaar. De winnaars werden gekozen door een onafhankelijke jury die meer dan 60.448 foto's beoordeelde die waren ingezonden door 3.752 fotografen.

Tickets voor deze tentoonstelling zijn verkrijgbaar in de ticket webshop maar ook aan de deur. (het liefst met pin.)

Webshop: 8,00 normaal - 5,50 studenten/jongeren

Aan de deur: 7,50 normaal - 5,00 studenten/jongeren